Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassam. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalra, és segít abban, hogy megértsem, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.
Az online megjelenés a célod, vagy az a fontos, hogy új ügyfeleket szerezz online?
Az újabb és újabb marketing eszközök próbálgatása hoz lázba,
vagy inkább arra van szükséged, hogy egy olyan eszköz legyen a kezedben,
amit folyamatosan fejlesztve érhetsz el jobb és jobb eredményeket az ügyfélszerzésedben?
Volosinovszki Szabolcs vagyok, szolgáltatók online marketing kivitelezője.
Szolgáltató vállalkozásokat támogatok abban, hogy sikeres legyen az online ügyfélszerzésük.
Megalkotom az online megjelenésüket, miközben személyre szabott ügyfélszerző folyamatokat építek fel, velük egy csapatként együttműködve.
Szolgáltatóként mind erre vágyunk, igaz?
Tele naptár
Szuper ügyfelek
Kiszámíthatóság
Folyamatos fejlődés
Minden szolgáltató szeretné, ha tele lenne a naptára szuper ügyfelekkel.
Megnyugtató érzés, amikor egy szolgáltató tudja, hogy kiszámíthatóan, a korábbi eredményeket megismételve, vagy felülmúlva tudja bővíteni az ügyfélkörét.
Mi szolgáltatók szeretünk olyanokkal együtt dolgozni, akikkel élmény a közös munka. Az ilyen ügyfelekből szeretnénk többet.
Ezt viszont nem egyszerű elérni. Néhány tény, amiben jó eséllyel egyetértünk:
A szolgáltatói piacon nagy a verseny, és nem könnyű kitűnni a konkurensek közül. Egy átlagos és általános online jelenlét már nem képes ebben a marketing zajban felhíni magára a figyelmet.
Az online marketing eszközök stratégia nélküli használata csak alkalmanként hozhat eredményeket. Ezért amíg nincs egy lépésekre bontott folyamat alkalmazva az ügyfélszerzésre, addig majdnem lehetetlen rájönni, hogy hol érdemes változtatni a jobb eredmények érdekében.
Azok a szolgáltatók, akik nem veszik komolyan az online ügyfélszerzést, lemaradnak, vagy el sem indulnak igazán, míg tudatosabb társaiknak lehetőségük lesz bővíteni és fejleszteni a vállalkozásukat.
Nagy piaci versenyben kell eredményt elérni
Sok a hasonló szolgáltatás, és nehéz kitűnni a tömegből.
Rengetek marketing eszközből válogatva
Mindig más a menő, sokan csak próbálkoznak csaponganak.
Folyamatszemlélet hiányában szinte vakon
Fókusz, lépések, és mérhető eredmények nélkül.
Sokan szembesülnek nehéz döntési helyzetekkel
Honnan lehet tudni, hogy mi működött, ha nincs mire alapozni a döntést?
Egy ügyfelemnek azért készítettünk új weboldalt, mert a korábbi partnerénél már nem tudta azt sem elérni, hogy módosítva legyen a nyitvatartási idő az oldalon. A vállalkozás kínálatában lévő változások bemutatására végképp nem volt esélye.
Egy ilyen online megjelenést az ügyfélélmény sínyli meg, ami a vállalkozást is rombolja.
Kihasználva az alkalmat nem csak a megjelenés minőségét javítottuk, hanem olyan funkciók is bekerültek az oldalba, amelyek javítják a működés hatékonyságát.
A rendszeresen érkező ajánlatkérések mellett a tartalom is naprakész az oldalon, és egy ilyen oldallal már érdemes hirdetésre költeni.
Egy másik ügyfelem szerette volna kerülni a zsákutcákat, és egy tudatosan felépített online jelenléttel akarta megtámogatni a vállalkozását.
Átbeszélve a lehetőségeket és az elképzeléseit egy olyan weboldalt kapott, ami az aktuális céljaihoz illeszkedett.
Rendszeresen bővül az oldala új tartalmakkal, és időnként átbeszéljük, hogy milyen új lehetőségekkel éljünk azért, hogy folyamatosan támogassa az ügyfélszerzését ez az eszköz, követve a vállalkozása növekedését.
Az online megjelenésnek az a célja, hogy ügyfeleket szerezzen a vállalkozásnak.
Ahhoz, hogy ez meg tudjon történni, szükséges a marketing- és folyamatszemlélet, valamint a technikai tudás is.
Azért érdemes velem együtt dolgozni más szolgáltatóknak, mert időt, pénzt spórolnak amiatt, hogy nem kell megtanuljanak új szakmákat. Mindeközben a célok és eredmények is töredék idő alatt érhetőek el, ha közösen dolgozunk.
Én már milliós nagyságrendekben fektettem magamba azért, hogy az ügyfeleimnek ne kelljen, a tanulás időigényéről nem is beszélve.
„A legrövidebb út A-ból B-be mások tudásán keresztül vezet.”
Szerezz online új ügyfeleket
Amihez nem lesz elég valahogy megjelenni online, hiszen ez az elsődleges célod.
Megfelelő szemléletre és tudásra építve
Amit nem szükséges magadnak megszerezni, így időt és pénzt is spórolsz magadnak.
Kiegészítve egymás tudását
Te ismered az ügyfeleidet, és az igényeiket. Én erre építkezve tudok eszközt adni a kezedbe.
Rövidebb idő alatt
Megoszlanak a feladatok, támaszkodhatsz a tapasztalataimra. Nem kell mindent egyedül megoldanod.
Azt kell eldöntened, hogy „mindent magad csinálsz” típusú vállalkozóként akarsz szétforgácsolódni,
vagy inkább az ügyfeleid segítésére és a szolgáltatásod fejlesztésére fordítod az idődet.
Ezen az oldalon lehetőséged van jelentkezni egy 30 perces díjmentes online konzultációra.
Ennek a konzultációnak az a célja, hogy megismerjem a vállalkozásod, és felvázoljak neked egy utat az új ügyfelek megszerzésére.
Ha jól használjuk ki ezt az időt, akkor elkészítünk számodra egy tervet az online ügyfélszerzésre.
Ha mindketten úgy gondoljuk, hogy jól tudnánk együttműködni, akkor pedig beszélhetünk erről is.
Jelentkezéshez kattints a gombra
Válaszolj pár kérdésemre, hogy felkészülhessek a beszélgetésünkre
Válassz egy számodra alkalmas időpontot, és foglald le
Rólam mondták:
“Volosinovszki Szabolccsal a weboldalam készítése során kezdtünk el együtt dolgozni. Több lehetséges szolgáltatót is megnéztem, de a szakmailag alapos bemutatkozó anyaga és a gyors válaszai már a közös munka megkezdése előtt jelezték számomra, hogy jó választás lesz vele együttműködni.
A megfelelő ár-érték arány mellett nekem fontos volt, hogy ne csak egy honlapot készítsünk, hanem gondoljuk végig a vállalkozás teljes marketing folyamatát és a jövőbeli lehetőségeket is.
Egy honlap elkészítése időt, energiát és elköteleződést követel a megbízótól is. Szabolcs részletekre is figyelő szaktudása garanciát jelentett arra, hogy hatékonyan tudjunk együtt dolgozni a tervezésben és a megvalósításban is.”
Nagy István
playmakerconsulting.hu